Etyka w pracy i budowaniu relacji

W DwernickiEstate zdajemy sobie sprawę, że w prowadzeniu firmy i we współpracy z klientami kluczowa jest etyka, na którą składa się budowanie relacji opartych na
zaufaniu . Aby do niego doszło, potrzebny jest szacunek, zarówno po stronie sprzedawcy jak i klienta. Nasz zespół to osoby godne zaufania. W 2018 roku, dla
wydawnictwa „Personel i Zarządzanie”; Dorota Dwernicka, która jest trenerem biznesu, ale także piastowała stanowisko HR Biznes Partnera np. w firmie Dzinga, udzieliła wywiadu nt. rekrutacji. Odpowiedzi jej zostały przedstawione w artykule „Zaskakująca siła pytań – rekrutowanie pracowników”. Opowiedziała, na co staramy się zwracać uwagę dobierając współpracowników i partnerów biznesowych. Wskazówki te są przydatne w procesach rekrutacyjnych i codziennych rozmowach, dzięki którym podejmujemy decyzję czy chcemy z kimś realizować projekt, czy też nie, ponieważ np. mamy inne cele lub inny system wartości.

Oto link do części artykułu: https://dorotadwernicka.blogspot.com/2019/10/w-2018-
redaktor-czasopisma-personel.html

Dorota wspiera procesy rekrutacyjne i jest trenerem etycznej sprzedaży bezpośredniej, w Dwernicki Estate dba także o profesjonalizm kontaktów z klientem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

This site is registered on wpml.org as a development site.