Szkolimy się!

W DwernickiEstate rozumiemy, jak ważny jest rozwój. Regularnie podnosimy swoje kompetencje, biorąc udział w różnego rodzaju kursach. Także nasza wykwalifikowana kadra prowadzi szkolenia np. dla osób z pokrewnych branż i firm, z którymi współpracujemy. Wiemy, jak wiele możemy nauczyć się, ucząc innych. Chętnie dzielimy się stosowanymi przez nas praktykami opartymi na szacunku, zaufaniu, profesjonalizmie i pasji.

 

Poniższe przykłady przybliżą Państwu m.in. naszą historię.

Aktualnie (2020-2021) nasza specjalistka ds. obsługi kluczowego klienta i jednocześnie trener biznesu Dorota Dwernicka prowadzi Akademię Rozwoju dla pracowników firmy mDevelopment z Białegostoku, developera, będącego liderem na rynku podlaskim. Nie możemy się doczekać, kiedy mDevelopment zaproponuje swoje inwestycje na rynku krakowskim, ponieważ ich realizacje są nie tylko piękne, funkcjonalne, ekologiczne, ekonomiczne, ale niezwykle chwalone przez dotychczasowych ich klientów. Inspirację do realizacji kolejnych tematów szkoleń Dorota czerpie m.in. z najnowszych wyników badań na temat rynku nieruchomości a także trendów, których źródło znajduje m.in. na stronach OtoDom, firmy z usług także korzystamy nacodzień. Realizowane tematy to np. podstawy profesjonalnej obsługi klienta, zarządzanie czasem i celami w pracy, czy efektywna komunikacja.

 

W październiku 2019 Dorota Dwernicka dzieliła się swoją wiedzą i doświadczeniem prowadząc szkolenie dla archichitektów ze Szkoły Luxury Academy of Architecture and Art Ewelina Tomiczek. Tym razem tematem spotkania było: „10 uniwersalnych i fundamentalnych zasad w biznesie.”, zasad, którymi kierujemy się w DwernickiEstate. Dorota opracowała te zasady na podstawie swojego 20 letniego doświadczenia zawodowego, a które pomogły jej osiągnąć ponad przeciętne wyniki na skalę międzynarodową, np. 1 miejsce w konkursie sprzedażowym w krajach EMEA. Jesteśmy przekonani, że warto je stosować, aby pracować i współpracować z większą przyjemnością i bardziej efektywniej. A oto te 10 zasad:

 

  1. Bądź proaktywny (pomyśl, działaj, weź odpowiedzialność)
  2. Chciej i niech Ci zależy (cokolwiek zdecydowałeś, że robisz)
  3. Przygotuj się (na każde spotkanie, o ile to możliwe)
  4. Rozpocznij optymistycznie i wytrwaj w tej postawie
  5. Staraj się nie używać słowa „nie”, skup się na tym co możesz
  6. Zdyscyplinuj się w realizacji Twojego planu działania
  7. Pomagaj innym i zaangażuj innych w pomoc Tobie
  8. Przyjmuj informacje zwrotną
  9. Stosuj Twoje zdefiniowane zasady
  10. Pytaj „Czy jest coś jeszcze ? „

 

Dorota prowadziła tzw. szkolenia miękkie także dla pracowników takich firma jak:

TMSys – firma sprzedająca m.in. oprogramowania dla architektów.

Ursa – firma sprzedająca m.in. materiały do ociepleń budynków.

Hoval – firma sprzedająca m.in. rozwiązania w obszarze ogrzewania, wentylacji i rekuperacji dla przemysłu, budownictwa komercyjnego i publicznego.

PKO Bank Polski – bank oferujący m.in. kredyty na zakup nieruchomości

Electrolux – firma oferująca m.in. sprzęt AGD do wyposażenia nieruchomości

PGE – firma dostarczająca energię m.in. dla nieruchomości

HellermannTyton – dostawca produktów m.in. do wiązania, mocowania, ochrony, izolacji, łączenia, oznaczania i instalacji przewodów i kabli

Keller – firma oferujące m.in. technologie geotechniczne

 

Zapraszamy Państwa do korzystania z naszych usług, zarówno, jako pośrednika na rynku nieruchomości a także firmy szkoleniowej z obszaru kompetencji miękkich.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

This site is registered on wpml.org as a development site.